Volná místa

ASISTENTKA OBCHODNÍHO ŘEDITELE

Dokážete druhým organizovat čas?

Dodržujete společenské konvence?

Hledáte samostatnost, důvěru a stabilní zaměstnání?

 

Pak možná hledáme právě Vás!

Budete organizovat kalendář obchodnímu týmu, domlouvat jejich schůzky, uzavírat jim docházku a administrativně podporovat obchodní útvar. Budete se účastnit porad vedení a zapisovat je. Budete rovněž dbát na bezproblémový chod kanceláře, zajišťovat kancelářské potřeby, zajišťovat občerstvení pro jednání a dotahovat úkoly do konce a včas.

 

Pro tuto pozici nutně potřebujete:

  • zkušenost na obdobné pozici
  • dobrou znalost a aktivní užívání programů MS Office
  • umět psát všemi deseti
  • komunikativní znalost Aj
  • řidičský průkaz skupiny B
  • dobré vystupování a profesionální přístup

 

 

Pokud budete úspěšná:

  • čeká na Vás rozmanitá a inspirující práce u evropské jedničky ve svém oboru
  • dostanete motivující finanční ohodnocení včetně benefitů
  • zaškolíme Vás v adaptačním programu po nástupu
  • odborný růst a osobnostní rozvoj, školení dle potřeby
 

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis na e-mail: kariera@ghh-bonatrans.com

Informujeme Vás, že pro účely tohoto výběrového řízení bude naše společnost BONATRANS GROUP a.s., IČ 27438678, se sídlem Revoluční 1234, Bohumín 735 94, zpracovávat Vaše osobní údaje v rozsahu nezbytném pro potřebu výběru vhodného zaměstnance na tuto konkrétní inzerovanou pozici. Vámi poskytnuté osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které zpravidla nepřekročí 3 měsíce.

V souladu s příslušnými právními předpisy Vás taktéž informujeme, že máte právo požadovat opravu, výmaz
nebo omezení zpracování Vámi poskytnutých osobních údajů.


Přihláška na pozici

Přihláška na pozici